All in ikväll!

Åh vad fattigt det känns att behöva blogga som då appen inte fanns.......... Aja, detta ger mig bara fler stjäl till varför jag behöver en iPhone 5 x) Kamske kom nåt gott i det hela ;) Asså ända sedan man blivit stor bloggare eller någolunda + fått Skivkontrakt så blir man bjuden på massa spektakel!!! Det är givetvis hur nice som helst men fått typ tackat nej till de flesta för att spara på min hals och det suger förstår ni ;) Iaf är sista inspelningen vad jag vet nu på måndag och sen blir det utgång, utgång och ännu mera utgång HAHAHA!!! Läääääääääängtar, seriöst det suger att va nykter 24/7 Aja ikväll ska jag bryta det mönstret genom att köra all in så det blir nice!!! ;) Får se om det blir utgång på Husaren eller Glädje inte bestämt mig än så kanske ;) Japp nu ska jag genomlida sista bussförden så hörs mer sen!!! ;D