Jag kan rätta till problemet!

Fick höra klagomål gälland mitt hår och för er som saknar hjärna används Silver Schampo för att behålla kvalitén och JA, jag har slarvat med mitt Silver Schampo!!! ;) Jag är väl medveten om att det börjat gulna!!! ;) Men kan stolt berätta att jag lägger ut mellan 1500 - 2000 kr på att klippa och färga mitt hår + att mitt schampo och balsam ligger på 500 kr!!!
Det är mer än vad nån fattig Svensson skulle lägga ut på sitt egna hår kan jag säga. En Svensson lägger inte ut mer än 300 - 500 på sitt hår och det är kanske inte så konstigt att deras hår ser ut som det gör heller för den delen HAHAHA!!!
Så med andra ord jag behöver bara sätta i Silver Schampo för att rätta till problemet, medans ni Svensson kommer få gå med er så kallade ''frisyr'' resten av ert liv tills ni kan klippa och färga ert hår hos en riktig frisör HAHAHAHA!!!