Mer uppskattning till föräldrar!

Mina föräldrar har verklgien gjort allt för mig och då menar jag verkligen allt. Det är nog ytterst sällan jag har hört ett NEJ från dem faktiskt och jag kan säga att fler borde uppskatta sina föräldrar mer!!! Jag uppskattar mina föräldrar till max eftersom de vill verkligen mig väl och gör verkligen allt för att jag ska må bra till 100%!!!


Tex: Jag bad om en studsmatta när det var inne och eftersom det blir tråkigt i längden att bara hoppa på en studsmatta så frågade jag om jag kunde få en till eftersom det blev tråkigt att hoppa på en och samma studsmatta liksom.
De börja fundera på det och vips hade jag en till studsmatta!!! =D


Nu var inte studsmattorna speciellt dyra då och låg på 1500-2000kr st, iaf det jag vill komma till att jag alltid är tacksam över allt de ger mig och visar det alltid det på nåt eller anant sätt!!! Jag är fostrad att man alltid ska vara tacksam över det man får även om man vill eller inte vill ha det!!! =)
Jag tror att om Svensson visar mer tacksamhet till sina föräldrar så kan jag lova att ordet Nej minskar betydligt för dem!!!