Don't try to be just like me!

Jag är helt sjukt trött på alla som ska härmas hela tiden................. Seriöst vissa folk kan inte hitta på en egen slogan utan att de måste ta efter en så sjukt irriterande.................... Vist att min blogg går bra och att folk rent av vill vara som jag, men get over it det kommer ni aldrig att lyckas med ändå och varför ska jag säga här och nu!!!

1 Ni behöver rika förldrar

2 Ni ska vara ensambarn

3 Pengar för er ska inte ha något större värde

Har ni detta så når ni upp till min topp men ytterst få som gör de turligt nog men tragiskt nog för er HAHAHA!!!
För det folk verkar tro är att tar man dessa rubriker Mitt liv din fritid eller En av Skarabrogs större bloggar kommer man skit långt HAHAHA!!! Seriöst ni är bara pinsamma!!! Bara ett tips men skaffa er ett intressant liv ni kan blogga om ;)