Home again!

Då så är man hemma igen efter en härlig dag i Skövde!!! Blev som sagt sushi hur mys som helst med syster min och efter det blev det investering av nya skor!!! As skönt och verkligen behövligt eftersom min tidigare iller, då han var valp tuggade sönder alla mina 10 par skor som jag hade och resulterade i att jag bara hade 2 par kvar i någolunda skick HAHAHA!!! Jag vet hur hemskt som helst men vad ska man liksom göra åt saken?!?!?!? Han var ju bara en liten valp som sagt och sen att alla skorna låg runt 15000 ihop är iof en annan 5................... Så det blev en dyr läxa för mig och mina skor HAHAHA!!!
Iaf ska jag inom krot bege mig till Mikael med syster min och han bor typ ute i skogen/landet HAHAHA!!! Alla som känner min syster vet att landet är bland de snuskigaste som finns och ska bli kul att se hur hon reagerar ;) Sen så gångrar man x2 vad hon tycker så har man exakt mig för ungefär 3-4 årsen HAHAHA!!! Jag har aldrig gillat landet men nu är de iaf någolunda okej. INGET jag hoppar över om man säger så HAHAHA!!! Ne nu ska jag te och fixa mig så hörs vi mer sen!!!


image description