I feel good! 25/3

Go morgon alla mina små läsare och haters för den delen med!!! ;) Vaknade utav att Daddy & Mommy stod sjungades i rummet =') Så fick en bra start på dagen med frukost på sängen och lite presenter ;) Det ända som skiljer sig från andra helger var att jag fick presenter HAHAHA!!! Mommy hade listat ut att mitt intresse för skor hade kommit tillbaks så fick 2 nya skor och ett present kort på min favo butik Assbecks me like<3
Hur mycket de va säger jag inte, men jag kan köpa de jag känner för och har tittat ut en skit snygg jacka för 6000, men eftersom värmen kommer inpå nu kanske jag avstår med den till vidare eller?!?!?!? ;D
Var som sagt utgång igår med och var verkligen as kul med trevligt folk så thx for that!!! Måste göras om och lite bilder kommer sen nu måste jag äta upp resten av min frukost så hörs mer sen!!! ;D