Ingenstans!

Då är man äntligen hemma och blir en hemma kväll med päronen innan jag beger mig till skåneland ^^ Är ltie smått nervös inför morgondagen så hoppas allt går bra resan neråt iaf :) Alltså jag tror jag dör elelr nåt men jag hittari ntem in vanliga värmespray någonstans i Skövde!!! Så sjukt irriterande så nu fick jag ta någon anna skit som jag inte ens ville ha............... Så sjukt typiskt mig att detta händer HAHAHA!!! Japp nu blri de som sagt Melodifestivalen och själv hoppas jag på Sean Banan kommer till finalen för han kommer göra detta året värt att minnas eller vad säger ni?!?!?!?! ;)





1 Anonym:

skriven

Om det nu är dina hårvårds - och stylingprodukter som är med på bilden så undrar jag en grej: Hur kommer det sig att du använder dig utav den i stort sett billigaste hårsprayen som är verkligen SKIT för håret om du nu hör till "överklassen"(så töntigt) och är så rik som du säger att du är? Då borde du väl ha råd med något annat BÄTTRE än en PROFFS-spray....