Jag gör det snyggt!

Många av er som följer min blogg vet om att jag älskar sätta sprett på pengar eller vad ni kallar det. För mig är det mer investeringar eller måste ha sak tex: skor, kläder eller byxor etc!!!

Som jag sagt tidigare så lär man sig i min familj vad pengar har för betydelse och hur man ska handskas med dem för att lyckas i livet!!! Med dessa kunskaper vet jag hur man ska sköta affärer på ett snyggt sätt, när jag var 6 år fick jag lära mig hur en affär ska gå till och min första riktiga investering gjorde jag vid 13 ålder och som är grunden jag står på idag ;)

För dig/ni är jag kankse en jubelidot, men en sak ska ni ha klart för er och det är att jag vet hur man sköter affärer och jag är riktigt bra på det med!!! Jag vet hur man ska göra för att gå i vinst eftersom ordet förlust inte existerar för mig!!! ;)