Palla va en vit bajskorv! 2/3

Go morgon alla avundsjuka små läsare!!! Shit vilken natt och vad gott jag sovit nu märks det att helgen är nära eller ah söndagen då jag åker till Skåne ska bli as nice!!! Alltså jag tycker seriöst synd om er eftersom ni är antagligen så pass fula så ni vill inte ens länka era bloggar och stå upp för vad ni säger hallå NÖTTER!!!
Medan jag visar och står för det jag säger vilket gör mig mer värd ;)
Just de jag glömde sånt får man ju inte lära sig i medelklasskolan även kallat svenssonskolan för där ska allt vara så sjukt rättvist typis er sossar och sosbarn JAG DÖR HAHAHA!!!
aja nog om er och tillbaka till mig som alltid är så perfekt och ska snart gå och sola så jag blir brun och fin tills våren elelr ah iaf brunare palla se ut osm en blek bajskorv liksom hörs!!! ;)


image description

1 Anonym:

skriven

men lilla du.. du gick ju förfan på ett naturbruksgymnasium med inriktning jordbruk.. HAAAAAAAAAAAAAA