Söker kanke till Farmen!

Jag sitter och funderar på att anmäla mig till Farmen av den enkla anlending att annrs gör nån anna det som tex Big Brother................... Fy vilken tur för mig att deras argument sög så jag intek om med HAHAHA!!! Fast vid närmare efter tanke är jag hellre där är på Farmen HAHAHA!!!
Nej men skämt och sido, vist jag har gått Naturbruk och vart på landet tidigare................. MEN det många med vet om var hur olycklig jag var där och hur sjukt äckligt jag tyckte att vara där!!! Jag fick till och med ha på mig en special mask när jag skulle in till grisarna och korna för att det luktade så äckligt annars gick jag inte in HAHAHA!!!
Jag vet 3 år hur klara jag mig?!?!?!
Bra fråga och eftersom den dramatiska upplevelsen på Sötåsen kan jag lova och garantera att fler än gärna vill se mig tillbaka på nåt liknande place och varför inte ta Farmen då jag kan göra bort mig för hela Svenskafolket.......................... Så kommer jag med har jag antingen sökt in själv eller så kan ni ta er i arslet på att det är någon som vill mig nåt ont!!!



Foto:Strix