Svar på tal!

Som jag sagt tidigare har vår släkt pengar eftersom vi kan sköta affärer rätt och vet hur man ska bete sig inom försäljning utan att misslyckas!!!

För det första var de länge sen jag bad om pengar av Daddy & Mommy och då snackar vi minst 500-1000kr vilket vilken NORMAL Svenssonfamilj som helst skulle kunna punga ut!!!

För det andra har jag inte på mig trasiga kläder för då slänger jag skiten eftersom annars känner jag mig billig. Sen för det tredje jag kanske inte köper kläder som är jätte fashion men mina t-shirtar ligger alltid på 399-499 samt tröjor ligger på 599-1500!!!

För det fjärde om jag inte hade kunnat sjunga eller modella hade jag nog aldrig fått förfrågan om att va modell vid yngre ålder och inte heller blivit erbjuden skivkontrakt!!! ;)

För det femte så är min blogg inte till för att stärka mitt ego för det är högt nog ändå, den är till för att berätta om hur jag lever ett normalt liv och vad jag tycker och tänker om samhället för er som inte högt IQ att fatta det!!!

Sen så tror jag ni är så sjukt avundsjuka på mig eftersom jag kan köpa det jag vill ha, medans ni måste anpassa er ekonomi när ni går på Krogen, Lindex eller Kapphal eller så kanske ni har så pass mycket lån över öronen eller bara gårhemma och istället för att inse att era liv är bra mycket mer patetiskare än mitt så försöker ni trycka ner mig som har ett bra liv utan ansvar eller krav för att ni själva ska må bättre för stunde................ Vilketi nte funkar för 5öre HAHAHA!!! Jag kan säga såhär jag skulle aldrig vilja byta mitt liv mot ert skabbiga patetiska Svenssonliv HAHAHA!!! Ni kan vara lugna det kan ni få ha för er själv!!! ;)

Sen så tänker jag inte lägga ner min blogg än iaf!!! ;)


1 ......:

skriven

Det roliga är ju att mode har inte ett skit med hur mycket ett klädesplagg kosta ditt FUCKTARD.Din idioti gör mig mållös snälla lägg ner bloggen och lämna jordens yta så mår vi alla mycket bättre.