Bättre än orginalet!

Ska inom kort bege mig till sängen för att nana och det kommer bli redigt skönt!!! ;) Dagen har gått väldigt fort och känt som allt bara flytit på och det är skönt när det är så iaf ;D Imorgon blir det till stan för attl uncha med en vän sen får vi se vad som kan tänkas ske, kanske hittar nåt på assbecks vad vet jag?!?!?!
Just det för er som missat det så har Molly släppt en Acoustic version av why am I crying och den är faktiskt bra mycket bättre än orginalet måste jag säga!!! Hade hon haft den i melodifestivalen hade hon garanterat fått enn bättre placering kan jag säga!!! Så för er som har Spotify lyssna på den, den är riktigt sjukt äckligt bra!!! Passa även på att lyssna på henens nya album med helt okej faktiskt ;) Nu ska jag göra mig iordning för kvällen ås hörs mer imorgon!!! ;D