Har de ingen TV eller!

Helt seriöst vad är det för fel på alla Svensson eller?!?!?! Jag kommer från träningen sleten och knappt fixad och när jag kommer in på bussen glor alla as mycket!!! Det är allvarligt talat nåt fel på Svensson och vad det kan vara vet jag inte heller + att de luktar bajs i hela bussen nu med, asså uh!!! Aja skit i de nu och tillbaka till Svenssona!!! Asså varför ska de glo på mig för, har de ingen TV hemma eller?!?!?! Jag är som vilken människa som helst bara att jag inte Jobbar, äter på donken 24/7, går i secenhandkläder, betalar mina egna saker, gör skitgöra, får en låg månadspeng, färgar eller klipper mig själv eller bor ute på landet, men ändå lever livet HAHAHA!!! Så bortser man från det är jag som
vem som helst!!! Vilket gör att de ska visa mig respekt att inte glo när jag är minst lila ofixade som de själva HAHAHA!!! Fast andra sidan behöver detta folk ha nån de kan se upp till iof ;)