Leva la dolce vita!

Go kväll alla där ute!!! Åh vad jag längtar tills imorgon eller!!! Då ska jag och syrran gå på Spa på Aqua Vitalis och bara leva La dolce vita och bli bortskämda med massa lyx och lite glamor kanske höhö ;) Så det kommer bli nice att bara skämma bort kroppen :) Var på Spa i Grekland och då kunde man få in Champange och hoppas man kan få´lite skumpa där med. Då vi var på spa i Grekland fick man tydligen inte ta bilder av nån konstig anledning så kundei nte visa det =/ Men det var verkligen jätte fint iaf!!! Iaf har Några av Mommys vänner vart där och sagt att det är väldigt bra och fint där, så får lita på dem helt enkelt ;) Man kan med få massage för 600 så det var inte så farligt :) Så imorgon kanske jag inte blogga lika mycket som jag brukar men då vet ni varför iaf ^^ Men innan det bli Spatime blir det körning sen ska jag bara njuta och koppla av!!! =D Allt för mig hörs mer sen!!! ;D