Nöden har inte någon lag!

Go kväll alla små läsare, nu sitter ni såkert och undrar varför jag är vaken när träning väntar mig imorgon och det ska jag berätta för er!!! ;)

1 för att min sista träning börjar inte fören lite senare!!!
2 Data anuset la av så fick starta om och den var nära att flyga ut genom fönstret!!!


Köper aldrig en mini PC igen asså och nästa gång slänger jag ut den och köper en Ipad eller nåt som jag vill ha HAHAHA!!! Kunde iof slängt ut den och sagt till Daddy att den hade gått sönder och på så sätt hade jag tjänat på det och sluppit lägga ut mina egna pengar höhö ;) Får hålla det i minnet tills nästa gång skiten dampar höhöh ;)
Ah som ni med ser är jag as ''snygg'' nu när jag färgar mina ögonbryn HAHAhA!!! Men ibland har nöde inte nån lag och att bero på det måste jag boka klipptid, skulle kunna göra de på tors för då har jag ändå inte så mycket planerat hm............. Japp allt för mig hörs mer imorgon och nu ska jag lyssna vidare på Pilutta visan HAHAHA!!! Gonatt på er där ute!!! ;D