Såhär lyckas du!

Eftersom jag vart bloggare nu i 1 år och några månader nu + att det gått ruskigt bra för mig som nu tjänar mina egna pengar!!! ;) Så idag tänke jag ge er lite råd om hur ni kan lyckas med er blogg och höja antalet läsare!!!


1 Hitta nåt som du är bra på eller vet att andra stör sig på att blgoga om!!!
Tex: Jag tog att jag är ett Curlingbarn, vilket tydligen folk stör sig på ( Avundsjuka stackare)


2 Hitta på roliga saker så att du får nåt att blogga om och gör att ditt lvi låter mindre patetiskt!!!
Tex: Idag satt jag hemma hos farmos igen vi drack te, mums (Seriöst ingen vill läsa det boooooooring)


3 Blogga om nåt du kan stå för i verklgiheten och sluta att provocera för det är så last year!
Tex: Allt jag bloggar om händer på riktigt och det jag säger kan jag stå för, face to face


4 Ha nåt som du vet att folk kommer följa!!!
Tex: Söndagar ökar alltid min sida i visningar pga veckans planer


5 Byt inte bloggar för ofta för då förlorar man läsare och bloggen blir snabbt bortglömd!!!
Text: Därför jag tvivlar på att byta och stanant kvar på blogg.se


6 Blogga inte för att tjänapengar eller bli storbloggare för då kommer du ingen vart!!!
Tex: Jag bloggade för att dela medm ig om mitt liv och titta på mgi nu


Här är några tips jag kan ge er och detta vad det osm tog mig framåt i min blogg hopaps det kan hjälpa för er med!!! ;D