Stolt över mig själv!

Egentligen spelar det ingen roll vad folk säger om mig om jag ska vara helt ärlig!!! Jag har gjort mer än de flesta 20 åringar lyckats göra under sina närmsta 20 år ihop!!! Under mina närmsta år har jag lyckas åstakomma:


* Har tävlat i musik

* Har vart Barnmodell

* Vart Elitidrottare

* Har drivit ett företag

* Har drivit ett UF på egen hand

* Vart med i Teater

* Vart med i en ''Film'' (Sötåsenfilmen)

* Driver denna fina stora bloggen

* Driver ytterligare en blogg till

* Jobbar ihop med ett Skivkontrakt

Så när jag ser tillbaka på tiden kan jag inte påstå att jag är speciellt missnöjd över mitt liv och hur det ser ut idag!!! Jag säger då det, tar man inte möjligheterna och förverkliga sina drömmar får man skylla sig själv om man känner sig mitsslyckad right?!?!?! ;)


image description