100% lagligt!

Det verkar som många tror att jag tycker att jag är en bamsebloggare, det kan jag verkligen inte påstå, jag tyker jag är en rätt normalbloggare, ända skillnaden är att jag får olika podukter av företag + tjänar lite pengar på det jag gör ;) Innan jag bytte bloggportal fick jag mellan 2000 - 4000kr i månaden, sen till Blogglovin och andra liknande sajter kan jag berätta att jag sköter inte det där.
Den som fixar allt de där är min bloggmaneger, så jag vet inte irktigt vad det är och innebär............... Just denna månaden har jag väl inte fått ihop jätte mycket, men det kommer ska ni se ;)

Såhär funkar det:

Bloggare (Jag): Berättar om mitt liv och vad detta kan innebära.


Bloggmaneger: Gör så att jag syns lite här och var, funkar osm PR-grej.


Bloggassisten: Fixar inlägg som jag inte har tid att publicera eller har möjlighet, tex möten eller utgång 


Sen hur jag tjänar mina pengar är min lilla hemlighet....................... Men det är iaf 100% lagligt ;)