50 000kr på egen hand!

Tittade lite på komentarerna som finns på Youtube och insåg att många tror att jagi ntek ommer kunna stå på mina egna ben eftersom Daddy & Mommy betalar allt åt mig. Då vill jag bara notera att under de närmsta 2 åren har jag lykats spara ihop 50 000kr på ett speciellt sparkonto.
Jag har grunden för att kunna klara mig och jag är faktiskt stolt över mig själv att jag lyckats spara ihop detta på helt egenhand, utan att behöva jobba!!! Så frågan är om Mr: Lip är så slut ihuvudet egentligen eller om jag är bra mycket smartare än vad ni någonsin kommer kunna förstå ;)
Men oavsett om jag kan stå på egenhand gör de migi ngenting att leva livet som curlingbarn som jag faktiskt är än idag<3


Detta har jag gjort:


Företag: Las i vila 2011 $

Bloggen: Startades upp 2011 och pågår än idag $

Hemligtprojekt: Startades 2012 och pågår än idag $



1 Jessica Högberg:

skriven

What?? Ser ut som du har mer än ett jobb?? ;)