Mördarmaskiner!

Började min morgon som vanligt, satte i plattången och slog på tv:n. De pratade lite om allt möjligt och efter en liten stund så kom de in på ADHD och att folk med ADHD som inte tar sina tabletter är våldsammare än de som tar sina tabletter!!! Jag tyckte detta var väldigt intressant att lyssna på eftersom jag har fobi för handikappade människor och efter jag hade lyssnat klart insåg jag att jag hade rätt om ADHD-personer......... En person med ADHD skulle faktiskt kunna vara benägen på att mörda mig =S Fattar ni hur läskigt detta är, inte nog med att jag var skeptiskt till dessa människor från början Pga alla historier jag har hört (vansinne utbrott), det blir inte bättre av att de sitter och berättar att de är som mördarmaskiner =S Folk undrar varför jag tittar snett eller tar omvägar när jag träffar sånna människor på stan.............. Hallå, de står imprimsip kriminell i deras panna ju!!! Inte undra på att jag inte umgås med sånna personer HAHAHA!!!