Såhär ligger det till!

Många har frågat varför jag bloggar på 2 olika portaler och vad som är skillnaden mellan dessa 2 bloggar. Svaret är rätt simpelt, det är perfekt PR för det som komma skall, sen så gör inte jag allting heller direkt, har 2 bloggassitenter som hjälper mig med bloggningen och det är jag SJUKT glad för!!! Man skulle kunna säga att jag lever dubbelliv och det innebär att jagi nte har all tid i världen........ På ett dygn har jag kanske 1-3 timmar på mig att kunna blogga och vill man lägga ner tid på ett bra inlägg tar det ca 20-30 min beroende på vad det är!!! Skillnaden mellan de båda bloggarna är:


Qx-bloggen: Inlägg laddas upp då jag befinner mig vid en dator, Mobilinlägg kompieras hit då jag befinner mig vid en dator.


Blogg.se: Mobilinlägg publiceras direkt då jag är på stan, gymmet, tåg etc. Inlägg från Qx-bloggen kopieras och publiceras då jag befinner mig vid en dator.


Med andra ord Qx-Bloggen bloggar uppdaterar jag osm vanligt på, men när jag är ute på stan såbloggar jag via mobilen och publiceras det på blogg.se bloggen. Men båda bloggarna kommer inehålla samma saker, bara att det publiceras olika tider av mig eller nån av mina bloggassistenter!!! ;).