Från 6828 till 9998kr!

Asså jag blir så ledsen när sånt här händer............ Jag hade tittat ut en as snygg jacka som jag visat er från stayheard och gissa vad!!!





Den finns inte längre................... Snacka om besvikelse, förnedran, ah you name it............... Jag bara måste ha en ny vinterjacka och har tack och lov hittade jag en annan =')
Den svarta låg på 6828 kr och jag tycker det är ett helt okej pris för en jacka eller är jag ute och cyklar?!?!?!
Iaf den andra jag tittar på nu ligger på 9998kr, alltså nästan 10 000 och skaffar jag den vet jag att JAG kommer få betala själv............. Så just nu sitter jag och funderar ut ett sätt som gör att jag kommer slippa det HAHAHA!!!
Det posetiva är att den har en vit pälskrage hihi ^^


Klicka här för att ta en närmare titt på jackan!!!