I'm back bitches!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ALLA BLOGG LÄSARE!!!!!!!!!
Japp då har man provat på en portal och om vi säger såhär, de var ingenting för mig!!! Fick nästan panik att inte kunna blogga normalt (via mobilen) utan alltid behöva sätta mig vid datorn så fort jag kom hem................. As irriterande, men nu är jag tillba på blogg.se och nu ska jag blogga som vanligt höhö ;) Jag har även inskaffat mig enbloggassistent som kommer hjälpa mig då jag är upptagen med andra onödiga saker som jag inte behöver göra, men vill göra iaf HAHAHA!!!
Jag har även sett att jag förlorat en hel del bloggläsare, men de kanske kommer tillbaka då det inser att Mr: Lip är tillbaks och kommer blogga som vanligt, om inte lite bättre vad vet jag ;)
Ja det var vad jag hade och säga just nu, kommer snart upp ett schema för v och måste bara säga, det är skönt att vara hemma igen!!! =D