Ger pengar till fattiga människor!

Go morgon alla readers!!! Tänkte att låta frågestuden på gå fram tills Söndag då jag tar mig tid till att svara och sånt skit ;) Asså kul att så många frågor kommit oavsett om jag anser vissa är dumma än nadra men vad ska man göral iksom, ni kan inte få nog av mig anyway HAHAHA!!!
Ne nu ska jag sluta vara så ego höhö. Idag brli det en amazing utgång så ska strax hoppa in i duschen sätta i mitt Silveschampo + Balsam så bloggläsare känner igen en när man är ute och röjer höhö ;)
Brukar ha som tradition att ge en 100 till fattigamänniskor (Svensson) så de fårm at för kvällen och inte behöver svällta och vem vet kanske blir ås ikväll med beroende på hur full jag blir HAHAHA!!! Hörs sen mina små rumpnissar =D 
1 Anonym:

skriven

Vad gick din student på?

2 Lina

skriven

Hur gammal var du när du stod på scenen första gången? Har du några tips hur man ska lyckas inom musiken?

Mvh Lina