Pengar = lycka!

Satt och tittade igenom vad jag kostar på 1 månad och insåg att hålla mig i drift går på ca 25 000 - 30 000 ballt va?!?!?! Det är mer än vad en liten Svensson tjänar, deras löner ligga offtast på 16 000 och då gör jag av med det dubbla på mindre än 1 månad.
Så jag skulle aldrig kunna leva ett Svensson liv oavsett om jag hade velat eftersom jag är van att alltid ha pengar by my side!!! Vilket även innebär att om jag vill ha kvar min livstil som jag lever idag (vilket jag vill) måste jag gifta mig rikt och ha ett bra jobb, jag har inget val!!! Därför kan jag inte var ihop/gifta mig med en medelSvennsson eftersom No money..............................
I can't be happy!!! ='( Jag vill ha mina vanor eftersom jag är uppväxt med dem, jag vill kunna gå ut och äta 2-3 gånger i månaden på nån fin resturang, köpa kläder, skor, kunna lägga allt från 10 000 eller uppåt på ett djur (iller).
Jag vill inte byta mitt liv mot någons, eftersom detta är den jag är och jag har valt att leva mitt liv såhär!!! Jag ser ingen som helst nackdel att man har god ekonomi, sålänge man kan se vad man har!!!
Pengar = Lycka