Snart är de dags!

Är nu påväg in till Skövde och jag håller på att fatta ett hårt beslut............ Jag vet inte vart jag ska gå på Högskola!!! Helt sjukt att de är snart dags!!! Bara 1 problem............. Vart?!?!?! Funderar iaf på några av dessa och oavsett om det blir Linköping eller Jönköping så har jag en garanterad lägenhet vid Vättern, tur att man har kontakter höhö ;) Sen om de blir Lund får jag med lägenhet så spelar ingen roll vart jag hamnar eftersom jag kommer bo bra oavsett HAHAHA!!! Frågan är bara vart?!?!?! Undra om det finns Högskola eller Universitet där lite finare folk håller hus?!?!?! Tabba mig med mitt gymnasium jag skulle gått egentligen på och tänker inte göra om det misstaget!!! Frågan är om det finns hm............. Aja får fråga 118800 om i te annat HAHAHA!!! Aja hörs mer sen =D

Kategori: