Super Smash Bros Browl!

Nu har jag letat runt lite överallt på internet och ätntligen hittat de jag sökte!!! Den största anledningen till att jag skaffaade mig mitt Wii var för 1 splet jag aldrig köpte......................... Nämligen Super Smash Bros Browl och nu tänkte jag äntlgien få tummen ur röven och beställe hem det!!! =D För er som aldrig hört talas som Super Smash Bros, Super Smash Bros Melie eller Super Smash Bros Browl kan jag verkligen säga att ni har missat nåt!! Dessa spel är nog en av de bästa spel som Nintendo ever gjort och jag är egentligeni ngen spelnörd men detta ärverkligen ett måste om man äger ett Wii!!! Det är värt pengarna även om det kostar endel och är sjukt svårt att hitta så är det ändå värt varende krona!!! ;) Så om 2-3 dagar så kommer jag själv vara ägare till detta underbara spel!!! =D


1 Mark:

skriven

Jag älskar smash bros brawl, men det tråkiga var att när jag körde med kompisar så blev de bara arg på mig hela tiden när jag vann. :P