Svaren till Frågestunden!

Jag vill tacka alla söta people för alla både fina och mindre fina frågor jag har fått och vart intressant att att läsa vad ni skrivit till mig =D Så här kommer de ;)


1 Hej Mr: Lip :) Vad är ditt mål med bloggen?
Först från början var mitt mål att dela med mig om mitt privatliv och tankar, ganska så patetiskt faktiskt höhö Men nu är mitt mål med bloggen att visa att det finns foljk än idag som inte har det där typiska Svenssontänket ''Du ska göra allt själv'' 


2 Är du på riktigt eller fejkar du allt?
Rätt ball fråga egentligen, men vad jag vet så är jag ingen seriefigur så jag antar att jag finns på riktigt HAHAHA!!! Ne men skämt och sido jag är den jag är och försöker inte spela nån jag inte kan va ;) 





3 Vad gick din student på?
Det beror på, själva studentsakerna gick nog på 3500 - 3700kr tror jag och alkoholen gick väl på 1000-1500. Tog några sketflaskor och några lite dyrare ;)


4 Hur gammal var du när du stod på scenen första gången? Har du några tips hur man ska lyckas inom musiken?
Förstagången jag sjöng var jag 3 år och blev tvingad att sjunga för hela släkten och sen så har jag vart med i olika skolpjäser samt andra pjäser. Sen vet jag inte vad jag ska tipsa om, så långt har jag liksom inte kommit, men att vara snäll och posetiv är väl 1 bra sak antar jag ^^'


5 Vad har du för företag?
Bloggen har sin kategori och Företaget sin och så vill jag att det ska vara!!!


6 Om du blev erbjuden att vara med i Ung & Bortskämd, hade du tackat ja då?
Antagligen inte eftersom det är 1 sak om det är på mig och skriver om, men när det går ut över min familj så sätter jag ett tydligt stopp av ren respekt för mina familjemedlemmar!!!


7 Är de sant att du är ensambarn?
Stämmer, Mr Lip är ensambarn!!!


8 Varför valde du att börja blogga?
Jag ansåg att jag hade ett roligt liv som jag ville dela med mig av =D






9 Anser du att du är bättre än någon annan?

Det beror på, är personlig otrevlig klart jag gör det, men är den trevlig så anser jag att vi ligger på samma nivå, om man inte ser det ekonmisk sätt.


10 Varför härmar du Hanna Widerstedt hela tiden?

Att hon är en idol/förebild för mig är ingenting jag inte vågar stå för, men att jag härmar henne vet jagi nte riktigt. Vi har liknande värderingar om människor bortsett att jagi nte är rädd för fattiga människor utan vill bara inte dejta dem. Så nej vi är inte speciellt lika tycker jag då inte ;)


11 Finns de några bloggar du följer och vilka i sånnafall?
Följer och följer vet jag då inte, men det finns bloggare jag tittar in för att finna insperation då jag saknar det eller har allmänt tråkigt och de är:

Kissie

Hanna Widerstedt

Jockiboi

''Krillebooi''


12 Vad ska en blogg ha för att du ska läsa den?

Pengar såklart, har personen i fråga pengar så har den ett automatiskt roligare liv än en annan bloggare!!! =D


13 Är pengar verklgien så viktigt för dig?

Asså det beror ju på, jag vill ju inte leva fattigt, men de tar ju inte överhand. Det är lite komplicerat.............


14 Vad är det viktigaste hos en partner?

Till att börja så måste den ha ett välbetalt jobb, alltså inte fattig. Sen kommer det vanliga snygg, charmig, glad, spontan, galen ah ni fattar ;)


15 Är du öppet Bisexuell?

Ja det är jag, men ingenting jag springer runt och flashar. Frågar nån så svarar jag bara.


16 Har det blivit svårare att dejta folk efter ditt videinlägg ''Jag Dejtar Inte Fattiga Människor''?

Inte vad jag har märkt iaf, nästan enklare för då vet folk vem jag är och vad jag söker HAHAHA!!!


17 Dejatar du någon i nu läget?

Den som väntar får se eller vad brukar man säga HAHAHA!!! Ne de gör jag inte ;)


18 Vem var Sweety och vad hände mellan er?

Sweety var eller rättare sagt är en väldigt bra person och vad som hände vet jag inte riktigt =P


19 Skulle du kunna dejta äldre personer och vad har du då för krav?

Skulle de va en äldre får det nog va en äldre man, snygg, vältränad, bra jobb, charmig och har ni vet DET. Sen åldern får nog va MAX 35 inte mer. Inget jag gjort, men nåt jag skulle kunna tänka mig!!!



20 Vad handlar ditt projekt om?

Om det inte hade vart hemligt hade jag kunnat berätta. Men det är en väldigt rolig grej osm visar hur en vardag kan se ut för mig =D


21 Det rycktas om en ny blogglåt är det sant? :)

Om det är den Sanna som jag tror det är så vet du nog svaret själv ;) Men för er som inte vet om nåt så klart så är en ny blogglåt på ingång och mer än så säger jag inte =D


22 Bleker du dina tänder och varför?

Klart jag gör och det är enkelt. Har du fina tänder så är du en bra människa som sköter om ditt yttre såväl som de innre!!!


23 Säljer du dig?

Öh va............... Nej det gör jag verklgien inte, men jag anser de inget fel om man gör det.


24 Hur är du som person?

Väldigt omtänksam, snäll, galen, oföresägbar, ärlig och väldigt öppen. Att prata snusk på en fin resturang har jag inga problem med. Dock gör jag det inte, men om frågan kommer upp klart jag spinner vidare ;)


25 Vilka ögon föredrar DU helst?

Blåa är väldigt fina, men det som är absolut riktigt snyggt är Bruna. Har man Bruna ögon och ser bra ut. Jag skiter i om du är rik eller fattig, men jag är fast for you HAHAHA!!! Ne men Bruna ögon, men blå är inte heller helt fel ^^'



26 Har du vart ihop med nån med Gröna eller murgröna ögon?

Faktiskt inte och varför vet jag inte............. Har inte sett de som jätte attraktivt.


27 Hur ofta klipper du dig och för hur mycket går de på?

Jag försöker hinna med 1 gång i månaden att klippa och färga håret. Det går väl på 1500 - 2000 så ingen jätte utgift =)


28 Vilket är ditt bästa måtto?

Åh svårt eftersom jag har så många, men det får nog bli Varför stressa om du är sen eftersom du ändå kommer komma försent. Den hade jag hela 7-9 och även i gymnasiumet HAHAHA!!!


29 Vad ska du satsa på härnäst?

Dejta Anton Hysén eller vad han heter, inte för han är jätte snygg direkt och menar verkligen inte att han är ful utan mest bara för att ha ett orealistiskt mål HAHAHA!!! Trött på folk som alltid ska vara realistiska höhö =D





30 Vilket videoinlägg är du mest stolt över och vad kommer härnäst handla om?

Det videinlägget jag mest är stolt över är nog Jag Dejtar Inte Fattiga Människor och Svenskar är Falska. Sen vet jag inte vad osm kommer härnest, beror på vad för person som stör mig härnäst HAHAHA!!! ;)


31 Tycker du själv att allt du gör är speciellt bra?
Det har jag nog aldrig sagt, hoppas jag............... Men klart vet jag att vissa saker är mindre bra, men jag står för de än idag och det anser jag är det viktigaste!!!


32 Varför avskyr du handikappade?
Avskyr gör jag kanske inte, tycker de är mer väldigt obehagligt att vistas bland dem och anlendingen är solklar. När jag var lite var jag hos dagmamma och där fanns de en som var handikappad som fick matas på ett speciellt och mycket äckligt sätt. Efter de har jag ALDRIG kunnat sitta brevid en handikappad då jag äter. Så det har sätt djupa spår.................


33 Varför anser du att man ska skämta om Cancer?
För att folk ser det på för blodigt allvar, vist man kan dö. Men det är ju inte hela världen eller?!?!?! Du kan dö av att sätta dig i en bil, so what?!?!?! Jag har haft en släkting som har haft cancer och klart jag tyckte synd om henne då hon va sjuk. Vist det är en dödligsjukdom i värsta fall men skämt tycker jag man ändå kan få dra. Så längem an inte riktar på just att DU har cancer!!!


34 Ser du nåt problem med att Pappa betalar?
Det beror nog lite på föräldrarna man har, mina föräldrar började lära mig hur man skulle sköta affärer vid 6års ålder och jag kan inte direkt påstå att det gett mig nåt bakslag. Däremot kanske man inte har i insikt att 3000 för en annan kan vara mycket pengar.


35 Vad gör dig mest förbannad?

Det är när folk blir orättvistbehandlad och när folk inte inser hur bra det egentligen har det!!!


36 Vad för människor attraheras du mest av?

Antar du menar från andra länder eller nåt sånt?!?!?! ^^'
Så om man bortser från ''Svenska'' killar så måste jag nog säga Asiater och Emos killar, om man nu får säga de ^^'
Tjejer är de lätt Asiater, asså de är sådär dock söta vilket jag tycker är väldigt sött och sexigt ;)





37 Hur skulle du beskriva dig och din ''syster''?

Väldigt olika om hur saker ska gå till och båda är mycket dominanta som personer. Men på nåt sätt så går vi väldigt bra ihop, vilket förvånar allt och alla. Så trots våra olikheter kompenserar vi varandra väldigt bra, vilket gör att vi känner oss imprimsip som syskon ;)


38 Om nån kommer fram och slår dig, vad gör du då?
Frågar först vad idoten håller på med.......................... Slåss kan jag väl, men våld löser ingenting så det är bättre att ''slåss'' med ord eftersom de klarar man sig längre med!! ;)


39 Om du hatar Svenskar så mycket, varför flyttar du inte härifrån?

Hatar gör jag väl inte men tycker de beter sig grisigt och inte inser hur bra de egentligen har det................. De klagar över att de inte har pengar, har för hårda dagar på jobbet och att det är så dyrt att bo här i Sverige etc................... De tänker inte för 5öre att i andra länder kan de få ha 3-4 jobb för att klara sig precis och här i sverige har vi Sus eller Arbetsförmedlingen om man skulle faila........................ Folk ser inte hur lyckliga de borde vara och det irriterar mig, men inte tillräckligt för att flytta från Sverige!!!


40 Om jag säger: jag dejtar inte fattiga människor, vad säger du då?..........................
Då svarar jag ilska, trackad, impulsiv sak + att det stämmer.


41 Har du dejtat en ''Svensson'' överhuvudtaget?
Haha klart jag har, men ingenting jag skulle vilja göra om. Fast hade jag aldrig gjort det så hade aldrig inlägget ''Jag Dejtar Inte Fattiga Människor'' kommit till så ett tack ska de väl ha antar jag?!?!?! ^^' 


42 Vad hade du för idoler när du var liten?
Haha ah du då var det Sarek som gällde för hela slanten, och lyssnar än idag på dem, dock intel ika mycket ^^' Men främst varför jag vill hålla på med musik eftersom lite tack vare dem att jag vill pyssla med de ;)





43 Hur snygg anser du att du är?
Många tror att bara för att man har vunnit skönhetspriser är det självklart att man ska känna sig på topp everyday, men så är de inte, inte för mig iaf. Klart jag med har dåliga dagar. Men som jag brukar säga: ''Man gör det till vad det blir'' Vilket gör att jag inte känner mig allt för misslyckad, men kanske 5 av 10 x)


44 Tar du åt dig till allt som sägs om dig?
Jag kan vara ärlig och säga JA, jag gjorde det i början.................... Men inte längre eftersom de som skriver allt känner mig inte så varför skulle jag ens göra det?!?!?!


45 Vilken utgång har vart den galnaste och varför?
Haha lätt svar, det måste vart när jag va ute med Amanda, hennes Pv och jag hade druckigt 1 flaka vin och sen 10 rosapnter och gick runt och sa att jag hade fått HIV HAHAHA!!! Tack och lov var det bara till folk jag kände HAHAHA!!! Just då var det inte så kul eftersom jag trodde jag skull dö................... Men efteråt skrattar jag gott HAHAHA!!!


46 Vilket är det roligaste raggningsknepet du har fått?
Det var nog när jag va på Bogrens med Ida, Sarah. Vi satt isoffan och de stöppla fram 3 killar till oss riktigt snygga, så inget så. Plötsligt vill de kollap å min mobil och sen säger en av dem sa:

Fan att du inte var tjej då hade jag lätt knullat dig ;)

Den kvällen kommer jag evigt minnas HAHAHA!!!


47 Finns det nåt du ångrar?
Klart det finns det, dock lägger jag inget större fokus på att tänka på de för mycket eftersom de jag engång gjort är ingenting jag kan ändra på..................


48 Vad köpte du din iller för och varför just den summan?
Jag köpte han för 10 000, för jag ville ha ett fint djur. Illrar med mindre pris summa kan med va fina. Men jag föredrar det lite dyrare that's it ;)


49 Varför hatar du korsningar?
För att folk som avlar på dessa förstör orginalraserna och de som köper valparna sponsrar med till att rasen förstörs fast omedvetet.................. Ska de va djur tycker jag man ska ha renrasiga eftersom det finns hund och kattraser av en anledning!!!


50 Hur känns det att vara så hatad som du är? HAHAHA
Ärligt talat bryr jag mig inte sålänge jag kan leva med det ;)


51 Vad är du rädd för?
Paddor och höga höjder som från stegar =P



52 Vad gör du om 10 år tror du?
Är känd såklart, ne jag vet inte förhoppningsvist är jag framgångsrik, håller på med musik och framförallt bor i Hollywood!!! =D

53 Du pratade om att byta bloggportal, vad har fått dig att inte göra det och vart skulle du ta vägen?
Anledningen till att jag inte gjort det är för att det är väldigt skönt att kunna göra blogginlägg via mobilen då det funkar dvs................... Men där går det inte eller jo de går men bilder funkar inte att ladda upp vi mobilen och därför har jag valt att stanna kvar tillsvidare....................... Men många tycker jag ska flytta över. Just nu håller jag på att provar bloggportalen och ända skillnaden mellan denna bloggen och den andra är att jag uppdaterar mer här och att inläggen kommer in lite tidigare på den andra bloggen. Men vill ni spana in får ni det klicka bara här


54 Hur ser du på mobbning?
Asså jag vet inte, det kan vara både posetivt och negativt tror jag. Man kan både stärkas som person och minska. Jag tror allt beror på hur man går tillväga med det. Jag har aldrig sett mig som mobbad direkt, men hade jag nu vart de hade jag väl försökt tänka att det är en viktig lärdom eller nåt?!?!?! =)


55 Vad är det roligaste någon har kallat dig?
Det måste nog vara  ''Jävla thai jävel'' med tanke på att jag inte är helften av det + att sånna människor är söta anser jag, så why not HAHAHA!!!


56 Vad hade du gjort om du hade fått HIV?
Öh typ dödat personen som gett mig det eller nåt, med tanke på att den har inprimsip dödat mig eftersom det är en dödligsjukdom och vist de finns tabletter, men hur kul kan det vara att ständigt  käka sånna?!?!?! Då föredrar jag hellre att vara frisk x)


57 Vad är det bästa med att bo här i Sverige?
Ärligt talat måste det nog vara alla årstiderna, även om det är väldigt rövkallt för detmesta så måste det nog vara det jag gillar med lilla landet lagom ;)


58 Vilken årstid gillar du mest?
Hm det måste nog vara Vintern om man bortser från att det är fett kallt och innan allt slask kommer ^^' Ne men att sitta vid ett litet Café och se hur snöflingorna dalar ner är nåt jag tycker är väldigt mysigt =)





59 Om du fick välja, en fin resturang eller en pizzeria?
Eftersom jag brukar vara ute på resturanger rätt ofta så tycker jag det inte är så märkvärdigt, rätt tråkigt blir de i längden med lunchmöten eller lunch på stan. Så jag föredrar faktiskt en pizzerior :)


60 Om du fick välja vartsomhelst att ta din dejt på, vart skulle de i sånnafall vara?
Hm det skulle nog vara till nån fin resturang där de serverar kräftor eller till nån tackobuffé. Eftersom där kan du kan man inte mer än faila, man kommer äta söligt oavsett hur man än försöker HAHAHA!!! Har dock aldrig gjort de, men skulle va kul att pröva faktiskt, så why not och se om människan egentligen har nåt borskick höhö =D


61 Varför deltog du inte i Pridefestivalen som alla andra bögar?
Till att börja med tycker jag den är lite väl överskattad och ger fel vinkel till folk om HBT-personer världen över................................. Inte fanken springer alla bögar runt med fjäderboa och kallingar HAHAHA!!! Jag är inte emot den, utan glädjer mig givetvis med folk som gillar detta spektakel, men för min del klarar jag mig bra utan, tillsvidare!!! ;)





62 Vad tycker du om Gayklubbar och varför?
Jag tycker det är onödigt och ändast till för folk som inte kan få ragg på en ''hetrokrog'' HAHAHA!!! 
  

Vill tacka alla söta läsare som har skickat in frågor till mig och som ni ser  och kanske förstår har jag inte med alla eftersom det skulle ta på tok för lång tid..................... Men tog ut de som jag ansåg var viktigast!!!
1 Jossi:

skriven

fråga 33 tycker jag känns så konstig, din bror har dött? borde du inte ha lite mer respekt för de? :o

2 harald

skriven

Är du ensambarn? Visst nu kanske du är de men hur fan kan du säga så när din egen bror hängde sig?