Varför är jag inte förvånad!

Go kväll alla readers!!! Asså jag bara måste säga dett, har ni vägarna förbi Skövde och har flera timmar att spendera där måste ni bara prova på American Pizza Today, det är a, a, a, amazing ;) Ne men skämt och sido gör det, jag tycker det iaf är värt ;) Försökte leta upp en cykelaffär, men det gick misslyckat så vi åkte runt lite överallt men inget fynd =/ Det ända som var bra med att åka hit och dit var att jag hittade möbler till lägenheten jag ska av Daddy&Mommy hihi =D
Men ska lägga mig inom kort för imorgon väntar viktigt möte tidigt ush att jag pallar men vad gör man inte och NEJ det är inte arbetsförmedlingen, för sånt går jag inte på!!! Tar liskom på min dyrbara tid liksom HAHAHA!!!
Just det innan jag glömmer................... Jag har gått alla 3 åren på Gymnasiumet och hade 2500 P. Dock hade jag inte betyg i alla och varför kan jag väl ta igen eftersom vissa verkar inte fatta ren Svenska, typiskt Svensson...................


* 150 Hundkursen, missa prov (Hundensbeteende)

* 50-100 P Traktorkörning, ej gjort Slutprov (Teori) och Praktik (VG)

* 150 Djursjukvård, ej lämnat in Latbruksdjuruppgift

* 150 Lantbruksdjurskötsel, ej lämnat in Mastisarbete


Så väljer jag att gör klart de 2 proven och lämnar in de 2 inlämningarna så får jag det klart!!! =D

Men eftersom jag avskyr kor tänker jag inte göra inlämningarna och varken hund eller traktorkörningen är nåt jag behöver till min utbildning heller, så chansen är rätt liten att jag kommer göra detta HAHAHA!!!
Då lägger jag nog ner mer energi på att läsa andra ämnen som jag finner desto intressantare ;)
Ja, jag är arbetslös och som jag med berättat fick jag 5 jobberbjudanden när jag hade slutat gymnasiumet och folk ringer än idag. Men jag tackar nej, eftersom att plocka bajs inte är min grej and that's it.
Att jag är arbetslös är mitt egna val och så länge jag inte kostar samhället pengar är det okej för mig, Daddy & Mommy, vi ser det som skammligt och därför är det ingenting jag vill eller behöver prova på HAHAHA!!! =D 


Nu ska jag nana så jag orkar gå upp till mitt viktiga möte så hörs mer imorgon mina små stjärtälskare =D