Vad är det för fel på er!

Asså vad är det för fel på er haters egentligen?!?!?! Ni gör er nästan dummare än vad ni är och det tycker jag är tragiskt............................. Men ändå väldigt roligt eftersom då bevisar ni att det jag säger om Svensson är sant HAHAHA!!! Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva göra detta tills ni verkar fatta men here we go again.......-.................


* Jag jobbar inte

* Jag lever inte Sus

* Jag går inte på arbetsförmedling eller nåt liknande


Jag har det bara väldigt gott ställt vilket ni inte verkar fatta, jag får pengar av Daddy & Mommy och de lägger ut ca 30 000 i månaden på mig och jag köper inte begagnadebilar eftersom jag tycker det är äckligt. Hm vad mer, jo jag har släktingar osm bor i slott och jag dejtar inte fattiga människor!!! ;)