Vem vill inte vara smal!

En av de värsta mardrömmarna jag har är att bli fet. Asså att vara fet har hur många nackdelar som helst och ändå finns det folk som ser det som fördelar och väljer se ut så O_o' Här är en lite på några saker:


* Dålig kondis

* Ökar risk för sjukdommar

* Måste bära stora fula kläder

* Ser ut som ett vandrande kinderägg på stan

* Ej aktativ för folk

* Kan inte cykla

* Har massa valkar hängandes åt höger och vänste, även kallat kärlekshandtag

* Man blir lat

* Äcklar allmänheten


Ah listan kan göras lång........................

Om man skulle ta en fet människa och ställa den framför folk hade 10% gått därifrån, 25% tyckt att det var bara vidrigt men stannat kvar, 50% skulle inte bry sig så länge de inte behöver röra den, 10% Funkar att knulla och 5% skulle funnit intresse........................ det innebär att en fet människa är inte speciellt atraktiv
Asså skulle jag vart fet så hade jag pronto tvingat mig gå ner i vikt eftersom jag skulle äckla mig själv, samt omvärlden med mitt fett!!! Tex: Äter jag glass och sen ser en tjockis som äter glass tappar jag matlusten direkt....................................
Sen att folk tror att de ska gå ner av pulver, tabletter eller dieter utan att göra någonting är bara patetiskt!!! Egentligen skulle jag vilja fråga dem om det tror på det där själva HAHAHA!!! Fast då skulle de la bli helt cp och jagam ig med sin moped eftersom de inte orkar springa HAHAHA!!!


Om vi säger såhär kulle en tjockis säga: Jag är nöjd med mig själv


Utan tvekan hade jag säkerligen garvat eller fått fett stora ögon, eftersom jag inte ksulle tro honom/henne!!!


För vem vill inte vara smal! ;)