Ville bara gosa med djuren!

Detta är nästan fy skam, jag har missat några avsnitt av Ung och Bortskämd..............................  Jag verkigen älskar detta programmet på alla olika sätt och tycker det inte alls är speciellt konstigt att ungdommar lever sånt liv. Dock är jag väldigt glad att ingen av mina vänner fått reda på det, för då hade de säkert anmält mig som de gjorde med Farmen -_-' 
Förra året försökte de att få med mig och jag är väldigt glad att jag tackade NEJ!!! Speciellt när jag fick se vad de fick göra som städa, tvätta och värst av allt Jobba =S Sånt har man tjänster folk till, som jag hade i min lilla 1:a på 32 kvadrat HAHAHA!!!
Enda gången jag gick upp för att ''jobba'' kl 06:00-07:00 var då jag gick på Sötåsen och skulle ha gris eller mjölkrunda......................... Men jag gick faktiskt på dem, dock gick jag bara 1 gång på vardera och sen fixade jag intyg så att jag slapp HAHAHA!!! Hade jag vetat att jag skulle behöva torka bajs och sånt hade jag aldrig valt linjen faktiskt, jag sökte bara dit för att gosa med djuren =D


Deltagarna från vänster: Josefin, Chantale, Kilian, Hind, David, Antoni, Jennie och Andreas.
Foto: Carl-Johan Söder/SVT