1 Augusti

Go morgon alla bloggläsare, grillkväll igår och var jätte trevligt! Vi spelade kubb bland annat och senare på kvällen körde vi skitpoker. Det bästa av allt är att jag verkligen inte kan skitpoker, jag fattar seriöst inte hur man gör och har aldrig gjort, haha! Becci fick hjälpa mig helatiden och vet inte hur många gånger dom körde det, jag körde bara 2 gånger ^^' Kändes lite jobbigt att ständigt behöva be om hjälp, men efter ett tag satte jag mig och pratade med hennes föräldrar istället :) Jag har kommit fram till att kortspel inte är min grej, förutom UNO, det fattar jag iaf, haha! Aja, idag ska jag bara ta det lugtn, fixa lite i lägenheten och lite senare ska jag gå på intervju om jag orkar, känner mig lite små dan i halsen........ Bloggar mer sen, puss på er! 

Dagens sötis, med stort S! =)