Dagens fråga!

Du verkar så snäll och rar här i bloggen och även i dina videoklipp, är du lika dan i verkligheten också?


Hej, just snäll och rar vet jag faktiskt inte ^^' Men jag är inte otrevlig heller om man säger så då?! Allt beror väl lite på situationen, med oftast är jag en väldigt glad och spontan tjej eller vad man nu vill kalla mig, haha! Men är jag riktigt stressad eller är hungrig är jag inte att leka med, det är få av gångerna jag kan vara förbaskat otrevlig, vilket människor som känner mig vet om och antar att det är rätt naturligt, för vem blir inte på dåligt humör om man är hungrig eller helt sönderstressad?! ^^

Minns på studentfirandet innan jag ska iväg på studentpartyt hittar jag inte min vodka. Letat igenom hela huset och frågar försiktigt mamma vart den låg, eftersom vi hade gäster där ville jag vara diskret. Men när jag ser att tiden håller på att rinna iväg, jag har en liten kusin som går efter mig och en hund som vill leka får jag panik och skriker tillslut VART ÄR MIN VODKA!