Go morgon!

Goooooo morgon alla sötosar, allt väl?! Det är det här och är på riktigt toppen humör! För er som undrar var det inte min plånbok som blev stulen utan min kompis =/ Trist när sånt händer, men hon hann tack och lov att spärra det! Träffade jätte härliga människor btw och även 1 bloggläsare kom fram, var jätte trevligt :) Min röst är helt cp:igen efter allt skrikande igår och är tillbaka på ruta 1 igen, jag som blev precis frisk....... antar att jag får skyllam ig själv?! ;) Ska gå och skära upp lite melon är riktigt sockersugen + att det är ju så fruktansvärt gott <3 Jag förstår mig inte på folk som inte gillar vattenmelon?! det är ju så gooooott och hade man kunnat skulle jag endast livnära mig på vattenmelon, haha! Kanske har en dold fetish för vattenmelon,  usch vad äckligt det lät, haha! Ha en super trevlig dag och så bloggar mer sen, puss på er!