Hoppas vi också kommer dit!

Hej på er, sitter nu framför tv:n och har precis ätit middag. Har också sett ett jätte spännande program om Italienska skolor och hur dom förhåller sig till döva, jätte spännande verkligen! Fick lära mig att barnen fick lära sig teckenspråk oavsett om dom var hörande eller döva, coolt va?! Tänk om det ändå kunde vara samma disciplin här i Sverige......... Det hade säkert gjort att fler barn hade fått enklare att smällta in enklare eller vad tror ni?! Jag hoppas på att vi också kommer så långt en dag! Nu ska jag tittar på Djursjukhuset för att få tiden att gå och vid kl 20:00 börjar ett jätte spännande program. Det handlar om en kille vid namn Nick som är 90 cm och det går på 4:an för er som också vill titta på det! :) Nu ska jag kika vidare och så bloggar jag mer sen, puss!