Inte min dag!

Detta är verkligen inte min dag,

Började min morgon 08:30 med att fixa mig och var inne i Skövde 12:15

Kl 12:30 gick tåget och jag insåg att jag inte skulle få någon plats.

Kl 13:29 var jag vid  Alingsås, men glömde hoppa av.....

Kl 13:58 var jag nere i gbg och hann precis med tåget osm gick kl 14:00

Var framme i Alingsås 14:29 och missade m´bussen

Lösning gå 2km med 12cm, as kul verkligen!

Kl 14:56 var framma vid Lundströmska och fick beskedet att mötet var inställt.....

Tog nästa buss till statonen och fick vänta 15 min, helt ok.

Hoppade på tåget och en kille spanade in mig frma till Vårgårda, hitils är det dagens höjdpunkt, haha!

Som ni ser är deta bara baaaaaaaajs! Jag vågar ännu mindre säga att det kan inte bli värre för då lär det hända också, haha! Inte min dag helt enkelt eller vad ska man tro?!
 
 
Skojar du med mig?! Jag ska ju snart av.....