Mobilinlägg! 20/8

Go morgon sötnosar, allt väl?! Här är det bara fint, sitter just nu på bussen påväg in till Skövde för att göra min första laserbehandling i ansiktet :) För er som inte hängt med riktigt är det hårborttagning jag ska göra det, kan få göra 8 - 16 gånger och kostar 590kr per gånger för er som undrat. Idag är jag väldigt glad att pengar inte är mitt största problem och att jag inte har speciellt hårig heller, haha! Men det är klart att det blir några 1000 lappar som flyger, men helt klart värt det! Efter detta ska jag försöka fixa nytt. ID-kort, inte blekaste vad kan kosta men skulle tippa på liknande pris som ett pass (500kr) :) Dock vet jag inte om det kommer gå eftersom jag glömde pappret hemma duktigt nog, men får se hur noga dom är, annars tar jag det imorgon då jag ska in för att luncha med en kompis, japp nu ska jag njuta av resan, bloggar mer sen igen, puss!