En mindre chock!

Igår fick jag den goda idén att väga mig och tur ar väl det! När jag klev på vågen så stod det 59kg, fatta vad paff jag blev! Senast jag vägde så mycket var när jag hade tagit studenten, då jag också tränade som mest bland annat vilket gav en mer logisk förklaring till det hela......

Jag har 2 olika teorier till varför det blivit som det blev, vilka är:


1 Jag har slarvat med träningen & kost

2 Jag har på börjat hormnbehandlingen & min kropp håller på att gå igenom sin förvanling från Male to female


Det är nämligen så att Kvinnor och mäns muskeluppbyggnad skiljer sig lite från varandra, vilket gör att när muskler inte används eller formas om med hjälp av hormoner bildas det till fett, vilket jag tycker är ''skit kul'', haha!

Detta innebär att det finns bara 1 sak att göra, nämligenj äta rätt och träna, träna, träna! Skiten ska bort jag vill inte ha den så nu ska det väck! Man måste ha mål här i livet och mitt mål är att komma ner till 42 - 43 kg i slutet av Januari, tror ni jag lyckas?! =D

 
1 Anonym:

skriven

42-43 kg låter ju sjukt?