Back again! 11/2

God morgon alla läsare, hoppas det är fint med er och som ni ser jag har blivit kille igen, haha! Tror faktiskt det har varit väldigt läraktigt för mig att fått prova på! :) Men jag kan inte heller krypa under stolen att det är lite skönt att vara tillbaka eller hur man ska uttrycka sig?! =) Idag så ska jag eventuellt gå och köpa gymkort, jag ska bli biff igen, haha! Skämt ochh sido, ska jag nu vara kille kan jag lika väl gå in för det och börja träna igen. Ska även gå till optikern för att fixa nya linser, vågade inte pilla mig i ögonen med mina naglar jag hade sist, haha! Ska med föröska boka tid till tandblekning och till frissen, har as långt hår! Fast iof tänkte jag ändå spara ut det så kanske tar och skiter i det haha! Ush nu vart det plötsligt jätte mycket att göra, haha! aja bättre än ingenting iaf, ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi mer sen, krmaiz på er!