Dagens fråga!

Jag kan verkligen inte fatta varför du gör det du gör, men det är din ensak! Men finns det verkligen inte någon som reagerar på ditt val?


Jag ska vara ärlig, jag har märkt att allt fler har tagit avstånd och sluta höra av sig. Jag pratar inte om hetrosexuella utan folket i gayvärlden de homosexuella............ Jag blir lite smått paff eftersom dom om några borde ha någon sorts av förståelse och inblick hur det faktiskt kan vara, men tydligen inte............. Just nu är jag VÄLDIGT glad över att de aldrig fick lära känna mig och att de bara fick lära känna min rollkarraktär Mr: Lip, haha1 ;) Lite komiskt att vissa av dom sa att man kan prata med dom om allt och dom skulle ha förståelse, say what?! Skulle de nu vara så att jag avbryter utredningen och bestämmer mig för att leva kvar i könet jag fötts med (Vilket jag natar inte kommer ske) kommer jag inte ta upp kontakten med dom igen! För mig spelar de ingen roll om de tror att jag är tom som en badboll i huvudet eftersom allt ändå bara vart ett spel, haha! ;) Men tack och lov är inte alla i gayvärlden såhär! Jag kanske inte har lika mycket gayvänner som förut, men nu vet jag om vilka som verkligen bryr sig och vilka som inte mär än lort under naglarna!