Dagens fråga!

Hej Molly! Först vill jag bara säg att jag älskar din blogg och namnet du har valt passar dig bra!!!!! =D Jag har 2 saker jag undrar över, innan du gick ut med vem du egentligen var pratade du om 2 nya ''blogglåtar'' är det fortfarande aktuellt och kommer du fortsätta med musiken?


* Meningen var att släppa dessa låtar innan min ''förvandling'' men att dröja ut det hela och leva som en person jag egentligen är hade jag aldrig orkat med....... Faktiskt hade jag hoppats att folk skulle glömma dessa låtar, men funderade över detta så sent som i veckan. Jag kommer spela in dessa 2 låtar som ett sista verk av ''Mr: Lip''

* Givetvis hoppas jag att kunna fortsätta med musiken, men jag vet inte hur hormonerna kommer påverka rösten och därför kan inte ge ett klart svar......... =/ Min önskan är att jag ska kunna fortsätta med musiken och kunna få göra låtar som är 100% Molly Nilsson :)