Fastna vid tv:n!

Hej på er, ursäkta för dålig uppdatering idag, men jag fastnade vid spelet x) Alltid lika svårt att slita sig när man väl börjar komma igång och det blir ju inte bättre av att man hållerp å att klara ut spelet heller x) Ja, jag har nördat de lite väl mkt kanske =P Aja, nu håller jag på att fixa mig lite snabbt, sent jag vet...... ^^' Iaf när jag är klar ska jag titta förbi hos Nettan och se vad hon gör eller så åker jag till lägenheten för att fixa lite små saker, jul grejset måste ju bort någong gång ^^' Bio verkar det inte heller bli något av eftersom det är tydligen snor halt ute. Aja skit samma, blir eventuellt en mysig hemma kväll och det är inte heller fel :) nu ska jag fixa klart mi, så hörs vi mer sen! :)



1 Anonym:

skriven

Ett tips, ladda upp fler egna bilder ock kopiera inte helatiden från internet, då får du en mer levande blogg och blir betydligt intressantare att följa :)