Go morgon! 7/1

Go morgon alla läsare, hoppas ni mår bra och vet ni vad jag har kommit fram till eller ah rättare sagt fått syn på. Mitt schampo är slut, haha! Får väl bli in till Skövde en sväng för att fixa till det problemet :) Just nu håller jag på att titta nytt löshår undertiden jag avnjuter en kopp te x) Jag vet inte om det bara är jag, men känns lite små äckligt att ha ett och löshår flera månader (2-3), vist nu är mitt inte extremt slitet, men ändå....... . Aja, sitter med en liten ''turban'' på huvudet och ah det är ju någolunda porrigt eller? Aja nu ska jag titta film oh drika upp mitt te, sen ska jag ringa Emma :) Just det, här är de andra stövlarna jag köpte sist jag var i Skövde, tur att jag fick syn på dem eftersom det var de sista paret som fanns kvar, puh! Iaf såg inte jag fler utav dem, visar kläderna en annan dag! ;) Ah nu ska jag titta film hörs mer sen, puss hej!