Lyckan är nåd!

Go kväll alla läsare, hoppas ni mår bra och haft en bra dag. Jag mår hur bra som helst och jag är så sjukt lycklig! Till att börja med hittade jag en hemsida vart där kan beställa dessa snyggingar och bara det gör mig helt crazy! Som om inte det skulle vara nog har jag även fått besked att min remiss har kommit fram till Lundströmska och att jag kommer få påbörja min utredning, helt GALET! Så den 19 Februari har jag mitt första möte och det blir mitt första steg för att bli kvinna! Nu ska jag sätta mig med en kopp varm chocklad och ringa en vän, ah detta är helt sjukt, först skorna och sen brevet, haha! Ikväll kommer jag somna med ett stort leende på mina läppar :') Sov så gott och så hörs vi mer imorgon, puss på er!











Kategori: Allmänt
Taggar: Jeffrey Campbell Nitar Vita