Mede håller i ESC 2013

Jag vet inte om ni hört detta, men nu är det bestämt att Petra Mede ska leda ESC 2013 och jag vet inte riktigt vad jag ska säga........ Sist ledde hon Melodifestivalen 2009 och jag vet inte om det bara var jag, men jag tyckte då att hon var sjukt flamsig! Jag pallar seriöst inte med kvinnan, hennes skämt är inte ens bra och det är bara hon själv som skrattar åt dem........... Hallå säg det ingenting eller?! Tydligen inte, men det är väl så att jobba på SVT. Du behöver helt enkelt inte vara duktig på någonting, bara du hittar en bra programledare i detta fallet en så kallade ''komiker''............ Tycker det är sorgligt att Sverige ska slänga bort sin chans nu när Loreen faktiskt kammade hem segern och använda sig av ett spektakel till programledare. Får helt enkelt hoppas att hon inte är lika flamsig annars då hon är i TV.......


Kategori: Allmänt
Taggar: ESC 2013 Melodifestivalen 2009 Petra mede Spektakel