Shoppingförbud! 31/1

God morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och fått en bra start på dagen! Jag började min dag med att gå in mina nya skor och fick skoskav efter ca 5-10 minuter, haha! Men den som vill vara fin får lida pin, right?! Vill ni veta en annan hemsk grej eller hemsk och hemsk, mer sorglig för min del, haha! Jag har fått shoppingförbud för första gången i mitt liv eller egentligen inte ^^' Senast jag fick det råkade jag få min mobilabonemang över 1500kr och då var jag 12 år, haha! Konstigt att de inte gjorde någon åtgärd då jag fick upp den på 3000kr för några månader sen, hade väl tur antar jag x) Iaf har jag hittat as snygga skor, men eftersom jag har fått shoppingförbud så kan jag inte köpa dem....... DET SUGER, haha! Men får se det posetivt, förbudet upphör i slutet av månaden =) Aja nu ska jag pyssla med annat så bloggar mer sen, puss på er!