Stå på er!

Go morgon bloggen, jag säger bara SHIIIIT vilken kväll! Helt GALEN och helt underbar! Vi dansade hela natten oh det var verkligen fullt ös, haha! Det som var mindre underbart var alla som skulle taffsa och då syftar jag på ett visst gäng som gick högra upp än låren........... Jag hade inte en aning om hur hårt det kan vara att vara tjej på krogen och hur mycket tjejer uthärdar för att se långa och vackra ut med hjälp av höga klackar. MEN nu vet jag och en av upplevelsarna var väl mindre behövlig om man säger så, haha! Oavsett om jag hade hunnit göra mitt könsbyte skulle jag ändå inte vilja att folk gräver där. Det är min privata zoon och folk ska hålla sig borta därifrån, that's it! Fast iof detta var inter första gången om man säger så............... Men det jag vill säga till alla som har åldern inne eller snart kommer få, stå på er för inget har rättigheter att röra där förutom DU! Men bortser man från den händelsen var det riktigt galet skoj och jag fick jätte fint bemötande båda av folk jag kände och folk som jagi nte kände om mitt nya jag =') En kompis till mig sa att jag skulle ta det posetivt att bli tagen mellan benen eftersom min ''förklädnad'' funkade......... Ah det vet jag inte riktigt, kunde helst fått visa det på ett annat sätt iaf! Aja nu ska jag sätta mig i soffan och spela zelda, idag blir det en lugn dag, hörs mer sen och innan jag glömmer GOTT NYTT ÅR! =D