Upp till var och en!

Jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta, jag vill inte vara en dålig förebild varken för vanliga tjejer eller ts-tjejer, inte för någon person överhuvudtaget. Men ska gå rak på sak, jag funderar nämligen på att göra ett skönhetsingrepp. Jag har länge tänkt över detta och skulle boka in tid hos en klinik förra året, men det blev aldrig av......... Men tänkte ta tag i det nu och få det gjort. Som jag berättat tidigare har jag deltagit i skönhetstävlingar (ej inom Sverige) då jag var mindre och vissa verkar tro att man har sky högt självförtroende efter det, det är en av anledningarna att jag tar upp detta. Det spelar ingen roll om man har deltagigt i en skönhetstävlingar eller ej, vi alla är människor och vi har våra brister. Jag säger inte att jag kommer ''må bättre''' om jag gör operationen, det jag vill säga är att vi alla har våra fel och så är det upp till var och en om man vill operera sin fote, hals, öga, mage, öra eller näsa etc. Så länge man gör det för sin egen skull anser jag att det är helt okej! :)


Kvinna som tittar i spegel