Dagens i-landsproplem!

Hej på er, sitter just nu och kolla på systemkameror av den enkla anlending att Papi frågade vart min var, han ville tydlgien ta lite bilder nästa gång han åker iväg på affärsmöte. Det hade inte varit några som helst problem egentligen eftersom jag vet vart den är + att det var han som betalade den! Saken är den att jag hittade den för några dagar sen mosad under en plastback fylld med massa böcker (Ni kan nästa gissa hur den såg ut) och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det för honom......... En glad min är inte att räkna med, jag har bestämt mig att köpa en ny, så lik som bara möjligt och med lite tur märker han inget, haha! Den ända som förlorar något på detta är jag, men gämför med en utskällning låter detta lindring och som en bra idé, haha! 


Min ersättare


Länge funderat över att köpa en krogenkamera, kanske på tiden?!